ERASMUS ACCREDITATION - A' Dimotiko Scholeio Geroskipou
Το σχολείο μας έχει εγκριθεί για απόκτηση Διαπίστευσης Erasmus (Erasmus Accreditation) στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης. Η απόκτηση της Διαπίστευσης Erasmus, συνιστά πιστοποίηση της επάρκειας και της ικανότητας του σχολείου μας για υλοποίηση υποδειγματικών σχεδίων, διακρατικής κινητικότητας. Επίσης, αποτελεί εγγύηση για την ποιότητα των σχεδίων κινητικότητας που υποβάλλονται, όσον αφορά την οργάνωση, διαχείριση και επίτευξη των αναμενόμενων αποτελεσμάτων και στόχων. Η Διαπίστευση Erasmus έχει ισχύ από 1η Φεβρουαρίου 2022 έως 31 Δεκεμβρίου 2027.
Our school has been approved for the acquisition of the Erasmus Accreditation in the field of School Education. Obtaining the Erasmus Accreditation constitutes a certification of our school’s competence and ability to implement exemplary transnational mobility projects. It also serves as a guarantee of the quality of the mobility projects submitted, with regard to their organization, management, and the achievement of the expected results and objectives. The Erasmus Accreditation is valid from February 1, 2022, until December 31, 2027.
OID: E10282550 - Accreditation no. 2021-1-CY01-KA120-SCH-000043545
Ποιοι είμαστε; - Who we are?
Συντονιστική Επιτροπή - Coordinating Committee
Έντυπα Συμμετοχής σε Κινητικότητες - Κριτήρια Επιλογής - Participation Documents - Selection Criteria
Δήλωση ενδιαφέροντος - Expression of interest
Κριτήρια Επιλογής Συμμετεχόντων - Criteria
Χρονοδιάγραμμα Εργασιών Κινητικότητας - checklist
Κινητικότητες - Courses and Training/Job Shadowing/Group Mobilities
Αριθμός εκπαιδευτικών του σχολείου μας, έχει την ευκαιρία να επιμορφωθεί μέσα από το πρόγραμμα Erasmus+, με την συμμετοχή σε εκπαιδευτικά σεμινάρια υψηλού επιπέδου στο εξωτερικό, αλλά και με επισκέψεις σε σχολεία του εξωτερικού για παρακολούθηση εκπαιδευτικών πρακτικών και γνωριμία με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη. Πατώντας στους πιο κάτω συνδέσμους μπορείτε να ενημερωθείτε για την δράση των εκπαιδευτικών μας.
Πρόγραμμα 2022 - 2023: Erasmus-2022-1-CY01-KA121-SCH-000056385
- Σκιώδης εργασία στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης - Γιάννης Παπάς
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Arts for Migrants, Refugees, and Disadvantaged Populations στη Νίκαια - Πατρίτσια Ματσούκα
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Dyslexia and Inclusive Language Teaching στη Βουδαπέστη - Νατάσα Στυλιανίδου
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Environmental Education: Learning and Acting for a Better Future στο Δουβλίνο - Βρυώνης Γεωργίου
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Game Based Learning and Gamification στην Πράγα - Λευτέρης Τσοκκάς
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Facing Diversity - Intercultural Classroom Management στη Βαρκελώνη - Σοφία Ρωμαίου
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο ICT Tools for Agenda 2030 στην Αθήνα - Μαρία Αθανασίου
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο STEM for teachers: tools and ideas for the classroom στην Πάντοβα της Ιταλίας - Βρυώνης Γεωργίου
Πρόγραμμα 2023 - 2024: Erasmus-2023-1-CY01-KA121-SCH-000135495
- Σκιώδης εργασία στο D-R Petar Beron Primary School στη Φιλιππούπολη στη Βουλγαρία
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Digital Storytelling: Apps and Software for Creative Writing στην Πράγα - Μαρία Γιαπάνη
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Boosting Creative Thinking and Problem Solving στη Ρώμη - Άντρη - Μαρία Κωνσταντίνου
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Stress Management and Recognition: Key Strategies for Teachers - Ερμιόνη Κατσιάμη
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Global Education and Critical Media Literacy: Essential Elements in Contemporary Teaching στη Γάνδη - Βρυώνης Γεωργίου
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο We Are All Special: Inclusion and Support for Students with Special Needs In and Out of the Classroom στη Βαρκελώνη - Φανή Σεργίδου
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Innovative Approaches to Teaching στην Πράγα - Έλενα Ματσούκη
- Σκιώδης εργασία στο Szkoła Podstawowa nr 57 im. gen. Władysława Andersa
w Gdańsku στην πόλη Gdańsk της Πολωνίας - Έλενα Ποταμίτου - Σκιώδης εργασία στο 12/Θ Δημοτικό Σχολείο Φηρών στη Σαντορίνη - Έλενα Κουμή
- Σκιώδης εργασία στο Δημοτικό Σχολείο CEIP TOME CANO στη Σάντα Κρουζ στην Τενερίφη - Βρυώνης Γεωργίου
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention στη Βαρκελώνη - Λοΐζος Πολυκάρπου
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Introducing Sustainability Throug h Game-Based Learning and Gamification στη Βιέννη - Άθως Γερολεμίδης
Πρόγαμμα 2024 - 2025: Erasmus-2024-1-CY01-KA121-SCH-000210146
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο Special Needs Children στην Πράγα - Νίκη Κωνσταντίνου
- Σκιώδης Εργασία στο Δημοτικό Σχολείο "Szkoła Podstawowa Nr 39 imienia Bartosza Głowackiego" στην Κρακοβία - Έλενα Ποταμίτου
- Φιλοξενία μαθητών και εκπαιδευτικών από το CEIP Tome Cano Primary School, από Σάντα Κρουζ - Τενερίφη, Κανάρια Νησιά
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο "Environmental Changes for Sustainable Schools" στην Πράγα - Ελένη Κωνσταντινίδου
- Σκιώδης Εργασία στο Δημοτικό Σχολείο "Masarykova základní škola a mateřská škola Velká Bystřice" στην πόλη Olomuc της Τσεχίας - Νίκη Ιωάννου
- Σκιώδης Εργασία στο Δημοτικό Σχολείο "Instituto Comprensivo Piazza Forlanini" στη Ρώμη - Έλενα Κουμή
- Εκπαιδευτικό ταξίδι στην Αθήνα - 8ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών - μαθητές της Ε΄ τάξης - Απρίλιος 2025
- Σκιώδης Εργασία στο Δημοτικό Σχολείο "Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη Α. Ε." στη Θεσσαλονίκη - Βρυώνης Γεωργίου - Μάιος 2025
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο "Successful strategies for teaching students with special needs" στη Βουδαπέστη - Ιούνιος 2025, Μαρία Αθανασίου
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο "AI in classroom and critical thinking" στη Βαρκελώνη - Ιούλιος 2025, Αλέξης Αλεξάνδρου
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο "ChatGPT and Basic AI Tools" στην Αθήνα - Ιούλιος 2025, Άθως Γερολεμίδης
- Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό σεμινάριο "Designing Inclusive Learning Environments" στη Νίκαια - Ιούλιος 2025, Βρυώνης Γεωργίου